Ahlan Wa Sahlan

Tuesday, January 17, 2012

Di Atas Satu Cinta

Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lemran waktu
Apakah ku masih bisa terus melangkah
Serpihan hihupku ‘kan ku bangun
di atas satu cinta

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku


Bilamana mengejar cinta dan perhatian manusia, pasti wujud kekecewaan dan airmata..
Memperbaiki diri dalam terus mengejar cinta yang UTAMA..
Bertahan dan bersabarlah duhai hati, kerana bilamana kau menyayanginya kerana Allah, Allah akan sampaikan rasa kasih itu.
Sedarkan dirinya ya Rahman bahawa aku menyayanginya keranaMU, untuk terus bersama hingga ke syurgaMU.

No comments:

Post a Comment