Ahlan Wa Sahlan

Monday, March 14, 2011

Maafkan Aku


Maafkan aku kerana mengguris hatimu
Aku bukan secantik Ainul Mardiah yang bisa kau hayati keindahannya
Aku bukan setabah Hajar mengharungi ombak yang membadai
Aku bukan secerdik Aisyah dalam kau mintakan kata-kata
Bukan juga sehebat Khadijah dalam menenangkan dirimu..
Maafkan aku duhai teman..
Ya Robb, aku mohon kepadaMU;
kuatkanlah rabithah hati kami ini,
juga untuk saling menerima dan melengkapi,
untuk terus saling menyayangi, kini dan selamanya..
Maafkan aku..

Catatan:
  • Aku sentiasa cuba untuk menjadi sahabat yang terbaik, di dunia hingga akhirat, andai diizinkan. 
  • Di hati dan diri ini, ingin sentiasa menjadi penenang kepada dirimu, penguat semangat juga ingin kau tersenyum dan bahagia selalu.
  • Aku sayang kamu.


No comments:

Post a Comment